måndag 17 november 2008

Hjärtat Slår Mest För Dig

Saknaden är enorm, delar av mig är i bitar. Kärlek kommer i olika former. Vad är mitt liv utan din närhet?! Känslorna att vakna och se dig ligga bredvid mig gör att jag blir varm. Sängen känns tom och jag vet inte hur jag ska kunna släppa in någon annan som jag släppt in dig. Du är en del av mig och kommer alltid att vara. Att säga att man älskar någon är mycket stort, varje fall för mig, men utan tvekan kan jag säga att jag älskar dig. Inte alla som förstår hur det känns men det är som att vara här men ändå inte när du inte finns hos mig. Det går inte många sekunder i mitt liv utan att du finns i mina tankar. Den dag vi inte ska vara tillsammans mer vill jag inte ska komma, endast tanken på det får hjärtat att sparka bakut. Mina svåra tider har du hjälpt mig igenom och vi har tillsammans förlorat en gemensam familjemedlem. Du har gjort det värt att leva. Du har gjort min stark när jag känt mig svag. Synd att du inte kan läsa detta men jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig!

Hjärtat Slår Mest För Dig

2 kommentarer:

Myyysan sa...

klart han gör :)

Myyysan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.