onsdag 10 september 2008

"Älskar Dig Överallt Annat"

Det var en gång en flicka vars far gjorde allt för sin dotter. Tiden gick och dottern blev vuxen med en hackig uppväxt i bagaget. Bäste vännen blev mördad, hur hemskare kan det bli. Gick från barn till skilsmässobarn! Kontakten mellan far och dotter blev starkare. Allt började falla på plats tills flickan fick nog, tanken om att inte vara fars lilla dotter längre dök upp! Ny kvinna i hans liv, finns det plats till två?! Tankarna gjorde flickan förvirrad och deprimerad. Efter många försök kom en positiv relation fram. En flytt ifrån familj och vänner gjorde gott, eller?! Relationen hade blivit för stark mellan flickans far och den nya kvinnan vilket upptäcktes av flickan vid besök. Skulle det någonsin bli som förr?! Nej det skulle det inte, inget blir som förr. Mor och far kommer inte träffas igen och någon lycklig familj kommer inte återförenas, vilket kan vara till en fördel då alla växt åt sina håll. Medan flickans hopp om att fortfarande vara fars lilla dotter började sakta försvinna. Vuxenlivet var inget för flickan, hon ville bara vara barn på nytt. Trots mycket förändringar i flickans liv och hennes fars liv var det något som aldrig skulle förändras trots situation, hennes kärlek till sin far.

"Älskar Dig Överallt Annat"

2 kommentarer:

Myyysan sa...

"Så länge du är lycklig har du många vänner" Du stod bakom mig i alla lägen! Även om jag är på andra sidan jordklotet eller innan för 50-skyltarna och du utanför så finns jag här. Always and forever. Älskar dig! :)

Johanna Bergman sa...

Hur det var som när man var liten är inte så det kommer vara när man blir stor. Du kommer bli någons favorit flicka, men inte din pappas. Du har kommit längre än vad många andra gjort och jag är stolt över dig, det ska du veta. Du kommer ju alltid vara min snäcka :D:D som john är min pärla och my är vår bitch :D ( där fick jag nästan till de )