måndag 22 september 2008

Direkt Från Borås

Tårar var inte det som var tänkt som en början på den efterlängtade helgen. Ett samtal från Borås när tåget äntligen hade anlänt till Ängelholm station fick tanken på att bara åka tillbaka att dyka upp. Reservnykeln passade inte i låset på våglängdsgatan utan på tunnlandsgatan vilket resulterade i många samtal den kvällen och en katt vars ensamhet inte var planerad. Tur att man har världens bästaste i ens liv som ställer upp för en. En road tripp för My och Rickard blev det, hur tackar man för det?! Det finns inga ord för hur tacksam jag är. Lördagen började tidigt med en promenad med Rex innan det var dags för att packa bilen inför tävling. Tiden bara försvann men roligt var det, fick pris för den delen så det var deffenetivt värt det! Inflyttningsfest hos det lyckligaste paret jag känner blev nästa mål fast en efterlängtad tupplur var bara tvunget för att kunna fortsätta dagen. Maten serverades igen endast för mig, tack för de! Vinet bara försvann och fyllan slog till. "Nattamad" på villagatan blev de efter en konstig men trevlig utgång i Ängelholm. En söndag med My är aldrig fel, vilket gjorde det svårare när man var tvungen att säga "see you later alligator". Trots en dålig start blev helgen väldigt lyckad får jag då säga. Endast ett dygn har gått men saknaden är redan enorm.

Direkt Från Borås

1 kommentar:

Myyysan sa...

jag har bara ett ord; saknad! <3