fredag 23 maj 2008

En Perfekt Kille Finns Det?!

Många pratar om att någonstans ska det finnas en kille till alla. Frågan är bara när? var? och hur? Inte tror jag att jag är ensam om att ställa de frågorna, speciellt när längtan efter familjelivet kommer sakta men säkert smygandes. Tiden går med stora steg mot det vuxna livet och frågan är egentligen ska man bli glad eller rädd?! Positivt tänkande brukar jag tycka att man ska ha. Ett glatt leende på läpparna men ändå en rädsla för att inte veta vem som kommer få dela denna lycka med mig i mitt vuxna liv. Undran om det kommer finnas en perfekt kille för just mig, fast varför inte? En perfekt kille hur kännetecknas det egentligen?! Ord för hur en perfekt kille finns ej, inte hos mig i varje fall. Små detajerna är det som gör att ett förhållande oftast lyckas fungera, tyvärr har den underbara upplevslsen aldrig riktigt hänt mig men jag ger inte upp. Letar gör jag inte heller utan tar de lite som det kommer för de tror varje fall jag är det bästa. Första tanken om en kille är inte att han skulle kunna gå från kille till pojkvän eller att han är den mannen man vill leva resten av sitt liv med utan man får leva lite i nuet. Så lite sanning ligger det nog bakom att de ska finnas en kille till alla.

En Perfekt Kille Finns Det?!

Inga kommentarer: