söndag 15 februari 2009

Saknar Redan Er ...

Än en gång känns lägenheten tom. En oerhört jobbig vecka med mycket i huvudet kunde nog inte avslutats bättre än så här, med att få nya krafter. Det var så skönt att få känna stöd, vilket kommer få mig att fortsätta kämpa. En oerhört tacksamhet som är svår att tacka för. Uppskattningen är till max, det finns inga ord som skulle kunna förklara hur tacksam jag är. Skönt att veta att där finns någon bakom mig och det är ni som får mig att kämpa vidare. Utan er vet jag inte om jag hade orkat så länge som jag har. Tack för att ni alltid ställer upp. Medan orden försöker ta sig fram rinner tårarna längs kinderna. En uppladdning var precis det jag behövde så jag kan kämpa vidare. En del skratt och en mysig helg var precis det jag behövde. Så med detta kan jag lätt säga att jag har världens bästa farmor och farfar.

Tack tack tack... Ni visste precis vad jag behövde.
Älskar er väldigt mycket och ni betyder väldigt mycket för mig!

Saknar Redan Er ...

Inga kommentarer: