fredag 10 oktober 2008

Planerna Inför Framtiden

Dagordningen för det senaste dagarna har varit tankar om framtiden. Den kommer med storm steg men ändå går det för långsamt. Ett år till med studier hade räck för min del men planerna är visst två till när tanken på det träder fram. Framtidsplanerna är många och de gäller att ha lite delmål, fast det kan man se som "ta dagen som den kommer". De som känner mig bäst vet att jag har svårt att leva i nuet och vill att allt ska hända på en gång men tacka gudarna för att det inte gör de..

"The light in the dark" för mig just nu är planerna för kommande hund, de är kanske anledningen till att tiden går alldeles för långsamt. Även anledningen till mina sömnlösa nätter och glädjen inom mig. Dessa planer gäller verkligen i framtiden men denna gången ska allt vara planerat och det ska kännas rätt.

Planerna Inför Framtiden

Inga kommentarer: